Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Woho!

Publicerad 2009-02-20 15:12:02 i Tänkvärt

Snart helg! Bara 50 minuter kvar.
Hehe. Nu står jag med på Maydays intranät som vinnare också.. Hehehe.
Fast jag har inte kollat på det, men jag ska.

När min syrra ringde innan så var jag nätan helt säker på att det var Susanna som skulle säga att jag vunnit en plats på tjejplanet, men det var inte hon. Attans. Men jag fortsätter att hoppas på en plats! Än är det inte försent.

Jag har lagt upp en annons på Blocket. Jag säljer en sak för att kunna köpa en annan. Jag vill inte riktigt säga vad förens jag fått den såld och köpt det där andra med risk för att verka girig.
Jag minns att jag skrev mycket om den här när jag hade köpt den.. och nu säljer jag den. Det var inte min grej riktigt. Jag hoppas att det jag köper för pengarna som jag får för denna, kommer motivera mig mer.

Ja de flesta har nog redan fattat vad det är jag säljer.

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2009-02-23 00:55:42

fan såg inte kommentaren förrän nu :( annars hade jag gärna kommit! men men bär av tillbaka till götet imorgon. Men jag och bus SKA komma nu efter vi fått pengar den här månaden, tänkte ta en sista minuten nån helg. :) nån du är borta? Iggy är en kille som jag känt sen jag var 14, han är döpt efter Iggy Pop

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela