Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Way back!

Publicerad 2009-02-10 08:59:01 i I mitt huvud just nu.

Haha surfade runt lite på olika bloggar och kom in på en ganska ful blogg. Det är inge kul att ens läsa folks bloggar när de är fula tycker jag (ja jag väler böcker och filmer beroende på framsidan också).
Iallafall så hade den där fula bloggen en bild på en målad fisk.

Och vet ni vad jag kom att tänka på då? Just det. Aaa ni vet va?
Spelet vi ägnade timmar åt i gymnasiet medans lärarna babblade på om excel och andra tråkiga program man skulle lära sig.
Och vi kunde inte sluta spela! Så nu skajag testa det igen.. hehe.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-02-11 09:45:38

Fishy!!!!!! haha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela