Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sitter på Malmö Central

Publicerad 2009-02-01 14:42:08 i Fakta

Jahaja.. vad gör man inte för kärleken?
Sitter nu två timmar för tidigt på Malmö central och väntar på tåget.
Patrik + familj skulle hålla på och arbeta inför friidrottsgalan.
Och jag ska ju åka hem...
Fast egentligen vill jag ju såklart stanna.. men det kan jag inte eftersom att jag har ett jobb att sköta och en lägenhet att bo i.
Vet inte riktigt vad jag ska slösa tiden på för jag orkar inte gå på stan. Det är SNÖ i malmö. Det snöar. Jag som trodde att det var en stockholmsgrej. Men fel fel från mig.
Hittade iaf datorer där man kan surfa för 19 kr / timmen så då har jag en timme avklarad när tiden har tagit slut. Sen ska jag äta lite och sen kommer säkert tåget.
Ja jag kan det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela