Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Schlagerdängor

Publicerad 2009-02-17 10:07:41 i I mitt huvud just nu.

Ibland fastnar vissa låtar i huvudet som ni vet. Eller snarare vissa rader från vissa låtar.
Just nu har jag "Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så" och "Leende guldbruna ögon" på repeat i huvudet.
Bara sådär. Inget mer. Mycket störigt.

Det som skiljer sig mest från att sitta här inne och att sitta i repan är att jag inte kan lyssna på musik här.
Eller jag kan ju sitta med iPoden i, men det känns inte bra.

Kanske därför jag alltid är tröttare här på den här sidan?

Det ringer ett psyko hela tiden. Hon frågar efter R, jag har sagt två gånger idag och 7 gånger igår att han inte är tillgänglig!
Ändå fortsätter hon att ringa. Nu har jag bett B att inte ens koppla in samtalen, men då ringer hon direkt istället eftersom att hon har fått tag på direktnumret. Veery störigt det med.

Jag vill åka hem till min kille. HIhihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela