Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Me likey

Publicerad 2009-02-25 11:25:19 i Fakta

Hittade en till rolig lista!!!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 37 kr och 47 öre
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? JA!
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Arbetskamraterna?
4. Hur lång är du? 158 cm och blir nog inte längre
5. Vilken är den senaste filmen du sett? The boy in the striped pyjamas
6. Hur löd ditt senaste sms?Hej snygging! Var sitter du idag?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa till dom som har comviq, annars sms ;)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? I tordsags
10. Icke godkänt i något ämne? Nähä du!
11. Mvg i något? Massor!
12. När vaknade du idag? 06.25
13. Vilken är din favoritplats? I solen
14. Vilken plats föredrar du minst? Tråkiga ställen
15. Vem får dig att må bra? Min Patrik, mina fina flickor och min familj såklart
16. Hur stor är din säng? 140 bred
17. Vad sover du i? Olika
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5 men sover bara på en
19. Var har du bott/bor? Husby (hehe) Högdalen, Bandhagen, London, Washington DC och nu Årstaberg
20. Tycker du om kinamat? Mm jaa, speciellt om amerikanska kinesiska kexen man fick tilll soppan
21. Tycker du om kaffe? ja! Men jag dricker inte ofta alls
22. Vad dricker du helst till frukost? O'boy eller saft, men försöker hålla mig till mjölk
23. Kan du spela poker? Ja jag knäcker grabbarna i skåne ;)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja, eller vi är bekanta
25. Vill du ha barn? Javisst, men inte än.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och un peu francaise
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nä (peppar peppar ta i trä)
28. Föredrar du havet eller bassäng? Havet!
29. Vad spenderar du helst pengar på? resor och mig själv
30. Äger du dyrbara smycken? Ja
31. Kan du rulla med tungan? Det beror på vad man menar
32. Vem är den roligaste människan du känner? Pass med risk för att såra de andra.
33. Vad har du för ringsignal? Bara vibrator
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja en trench-coat som jag använder ibland
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett sockerpaket till någon annans kaffe
36. Kan du byta olja på bilen? Givetvis
37. Vilken var den senaste boken du läste? Nyår av Stig Larsson (inte Stieg Larsson som jag trodde när jag lånade den)
38. Dansar du i bilen? Va?
39. När var du i kyrkan senast? Oj det minns jag inte
40. Hur många hål har du i öronen? 5 om man räknar med öronhålen ;)
41. Har du någon piercing? Ja i naveln
42. Har du någon tatuering? Ja på foten
43. När slutade du med gosedjur? När jag blev stor
44. Har du pojkvän/flickvän? Ja! Världens bästa dessutom.
45. Har du en bästa vän? Ja! (och sen har jag tre till bästa kompisar)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela