Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lös

Publicerad 2009-02-23 11:56:17 i I mitt huvud just nu.

Inspirationslös
Glädjelös
Pigglös

Lampan lös också.

Nej men seriöst. Jag måste skaffa mig en hobby (=börja träna) för såhär kan man inte gå runt och känna sig.
Jag har levt för dagen nu i 10 dagar när min stora kärlek varit här, men så fort han åker så blir det bara tomt.

Och så börjar längtandet, längtandet till nästa gång vi ses. Som blir om två veckor typ.
6e mars närmare bestämt. Pick pack flyg till skåne.

Ab har brutit handleden. Lilla klant-britt. Vad ska man då göra i snöparadiset?
Jag tycker att hon kan komma hem och bo med mig.

Annars så läste jag om CSN idag i Metro. Jag har nog inte riktigt fattat det där med taket, för jag kommer ha tjänat massor av mer än vad man får på en termin. Betyder det att jag inte får låna, eller betyder det att jag inte får bidrag?
Jag kommer behöva båda. Fattar inte CSN att om man har pengar så gör man av med pengar också?

Nej nu är det lunch. Dagens höjdpunkt.
Aaa så Lipstick Jungle ikväll då...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-23 14:30:39

Åh jag vet hur det är att sakna. Men du klarar det. Ni klarar det. Kanske blir ni ännu starkare av att få längta.



Csn vet jag dock ingenting om.. =/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela