Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jag tror han sa "back" mamma.

Publicerad 2009-02-16 13:06:38 i I mitt huvud just nu.

Åter från lunchen.
Det blev en macka med baguettsallad. Mumsi.
Sen blev det en kvart i massagestolen med min bok som jag nu har två kapitel kvar i. Det mesta är löst, men något mer kanske kan avslöjas.
Ganska förutsägbar bok faktiskt. Läser Barbara Voors "Syster Min".

Fyllde på mobilen nyss.. min kompis gick ut den 14:e så jag har varit helt handikappad. Det är läskigt vad man hamnar utanför eller vad man ska säga när man inte ens kan skicka sms eller ringa.
Läskigt, men nu är jag back on track.
Fast tjejen i kassan på ICA borde skaffa sig ett annat jobb. Sådär otrevlig som hon var idag borde man inte få vara om man sitter i kassan!
Jag frågade henne om de hade kompis 75 varpå hon svarar spydig: "Du får väl kolla!" (som om jag inte hade gjort det liksom, vilket jag påpekar) och hon fortsätter:  jaa jag ser ju inte härifrån....
Så jag köpte bara lunch och sen gick jag till kundtjänstkassan och köpte det där istället. Och som tur var så var hon iallafall trevlig.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-02-17 14:51:33

heter dne verkligen det?

heter den inte mina döttras systrar? eller har hon skrivit fler kanske?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela