Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jag har blivit en av dom..

Publicerad 2009-02-11 20:35:15 i Tänkvärt

Idag när jag varit på stan och framkallat bilder, shoppat alla-hjärtans-dag-grejer och dessutom insett att de hade 30% på ALLT på Åhléns (jäkligt surt att jag inte hade råd att köpa grejer till mig själv) så åkte jag iaf tunnelbana... Jag trängde mig på. Jag verkligen kämpade för att få plats (trots att nästa skulle gå efter en minut). Och vet ni vad det hemska är?
Jag gick av i Gullmarsplan!
Alla linjer går ju förbi där... så jag hade kunnat vänta.
Jag har alltid innan undrat varför folk som ändå ska av där måste envisas med att åka första bästa tunnelbana...men jag hade så trötta fötter och ville bara hem...

Har vattnat blommorna nu,. Min AnnBritt-planta mår prima :)

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-02-11 21:38:12

hahaha tror också på provension, må gott tjejen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela