Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Freeedag!

Publicerad 2009-02-06 13:30:20 i I mitt huvud just nu.

Tjiihooo!
Har visserligen inget planerat inför helgen förutom vin och mys med Fisen och tvättstuga på lördag.
Ska även passa på att städa min lägenhet medan jag tvättar. Det kan behövas!
Igår var Heddi och Helis över en sväng på kvällen och det var kulikul!
Jag hade lagat thai och Heddi trodde paj.. haha.

Blev lite inspirerad på cosmos hemsida också och kanske ska göra några få övningar efter Orbitrekandet.
Jag har tränat jätteofta senaste veckorna! Känner mig ganska duktig faktiskt. Och nu kanske man ska ta det ett steg längre.. men inte sätta för höga mål. De måste vara realistiskt. Men jag har förhoppningsvis en resa som motiverar moi.
Partik har anmält mig till en grej nämligen :)

Jobbet kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela