Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fre fre fre fre fre freeedag!

Publicerad 2009-02-27 08:35:11 i I mitt huvud just nu.

Ja så var den glädjande veckodagen kommen igen.
Fredag. Och inte vilken fredag som helst, nej nämligen näst sista dagen av februari. Sen blir det mars, och i mars blir det ju vår :) eller hur?
Igår var jag som sagt hos farbror doktorn för att kolla upp min hemska magvärk.
Han kände och klämde och kom tillsut fram til att det inte var något fel på mig, förutom att jag hade gaser i magen som spökade. Han sa att "när nånting måste ut, så måste det ut", efter att jag sagt att prutta inte är min grej.
Antagligen hade jag ätit något som jag reagerat på eller som varit extra gasbildande, konstigt med tanke på att jag bara ätit "vanliga" grejer. Men det kändes bra att ha fått en proffisionells syn på det.

Nu ska jag njuta en stund av att det är fredag och sen ska jag storstäda receptionen, den ser faktiskt lite smutsig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela