Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Distansförhållande?

Publicerad 2009-02-18 08:40:11 i Tänkvärt

Jag har tänkt på det där.
Vet inte riktigt om jag anser att mitt och Patriks förhållande är ett distansförhållande (nämns som d-f).
Vi ses ju ganska ofta. Så istället för att se det som ett d-f så kan man se det som ett helt vanligt förhållande fast där man inte ses så ofta.
Motsägelsefullt? Javisst.
Men om man tänker efter så finns det säkert par som bor i samma stad som inte ses så ofta heller.
Fast eller nä, okej. Vi har nog ett d-f ändå.
För om vi hade bott närmre varandra så hade vi betett oss annorlunda. Då hade vi bott tillsammans och setts varje dag.
Och så blir det i höst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela