Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Del 1 avslutat, hello del 2

Publicerad 2009-02-12 13:17:43 i Tänkvärt

Nyss tillbakakommen från lunchen. Det blev smaskiga rester av pizza idag igen.
Känner verkligen att jag vill göra något nu.

Jag har beställt eftermiddagsleverans på varorna från Ica så dom lär väl dyka upp snart hoppas jag.
Om del två blir som del ett dööör jag.

Kanske man skulle börja sticka eller virka? Då håller man sig iaf. sysselsatt.. men jag får så ont i fingrarna av garnet som dras mot och stickorna.. men ja. Det var några år sen jag provade.

Jenny håller ju på med sånt, hon är riktigt duktig. Jag kanske ska testa?

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2009-02-12 23:13:26

eller så kan du läsa böcker ? då borde tiden på jobbet gå fortare.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela