Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bubbel-listan

Publicerad 2009-02-16 13:36:56 i Fakta

Listan är snodd och stulen av Bobby!

Senaste

1. Kompisar du träffade: Helis, Sofia, Mickan, Evve, Karin, Mathilda, Emelie.
2. Personen du pratatade med: Gunnar.
3. Du fick SMS av: Patrik.
4. Du kramade: Patrik.

Idag
5. Kläder: Lila klänning, svarta tajts och svart kofta
6. Bättre än igår: Pengar på mobilen ;)

Imorgon
7. Är det: Tisdag
8. Planer: Jobba och sen hem till min plutt!
9. Händer imorgon: Jag + Han = 1 år och 3 månader

Favorit
10. Nummer: 3 (obs nytt)
11. Färg: Blå.
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? AnnBritt skulle det väl vara då.
14. Humör för tillfället? Pepp!

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse? Pussade på Patrik.
16. Vad åt du sist? Macka med baguettsallad.
18. Tror du på distansförållanden? Ja det är klart?!
19. Vem tänker du på just nu? Patrik
20. Tror du att personen tänker på dig med? Ja det tror jag.
21. Vart reste du sist? Malmö.
22. Vad gjorde du igår kväll? Hade babyshower för Mix.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma mest..
24. Ler du ofta? Ja.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Jag är girig. Vill ha allt, men okej.. Kärlek!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Varenda gång.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min?
28. Vilken färg har din tröja? Svart om kofta räknas.

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Tårar tar väl inte slut? Det är som med snor.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. Gråter du när du skadar dig? Nja, det beror helt på.

Lycka
32. Är du en glad person? Ja!
34. Önskar du att du var lyckligare? Nej. Gräset är mycket grönt.
35. Är lycka överskattat? Verkligen inte.
36. Kan musik göra dig glad? Ja om den är bra!

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja!
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja!
39. Har du en flick/pojkvän? Ja!
40. Är du nöjd med det? Ja!
41. Är du kär? Ja!

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Ingen alls!
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Hahaha ja.
43. Är du en mobbare? Nej det tycker jag inte att jag är eller har varit.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Nej men jag har varit den som fått andra att börja gråta pga. arghet.
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja det har jag alldeles säkert, men jag har nog förträngt det.

Skolan
46. Gillar du skolan? Jag gillar att lära mig saker. Just nu går jag inte i skolan.
47. Favoritämne? Svenska var favoriten.
48. Värsta ämne? Det var nog matte B eftersom att det var så svårt.
49. Har du spytt i skolan nån gång? Jag tror att jag gjorde det en gång faktiskt.
50. Är skolmaten god? När vi fick äta på Kliens Kinky Corner var den superb!

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2009-02-16 14:07:08

hehe man skulle kunna tro det, men Tetts fick nått presentkort.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela