Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Aptiten?

Publicerad 2009-02-25 11:02:21 i Fakta

Igår när jag kom hem var jag inte hungrig.
Imorse när jag vaknade var jag inte hungrig.
Klockan är elva och jag är inte hungrig.

Jag som alltid är hungrig annars.
Var har min aptit tatt vägen?

Fast detta är ju positivs såklart! Då slipper jag småäta.

På lunchen ska jag traska iväg och skriva in mig på gymet. Sen jäklar ska jag komma i form!

Jag har ju massor att se fram emot. Förutom beach -09 så vill jag ha tillbaka min kropp från innan USA-tiden ;)

Wish me luck.

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-02-25 11:16:36

gör det du och det är absolut okej :)

kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela