Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tjoffsan och jag

Publicerad 2009-12-09 17:52:44 i Tänkvärt

Jag har fått för mig IGEN att råttan Tjoffsan har flyttat in hos oss.
Igår när jag gått upp och skulle duscha så hörde jag "pip pip pip" inne på toan. Så jag blev lite skraj, ställde mig i duschen och vi har en sån där brunn med små hål i som samlar upp eventuellt hår som man tappar.
Jag stod och glodde ner i den för jag hörde "pip pip pip" därifrån. Helt plötsligt gurglar det till och jag blir livrädd att Tjoffsan är där!!!
Det såg liksom ut som att något vände sig där nere i brunnen.
Iallafall så duschade jag med en fot på brunnen och livrädd.
Sen lämnade jag lampan på i badrummet resten av dagen eftersom att råttor är nattdjur.
Smart va?

Fast någon Tjoffsan såg jag som tur var inte till...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela