Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Taggad inför morgondagens julfest!

Publicerad 2009-12-15 21:05:58 i Tänkvärt

Sitter och försöker planera vad jag ska ha på mig. Har bestämt mig för tomteskor vilket betyder röda klackskor. Vet inte om jag ska ta "blodskorna" eller de glansiga röda bara. Men det lutar mot de glansiga för de är mer juliga. Och då bör man ha en svart klänning.
Eller så gör jag tvärt om och tar en röd klänning och svarta klackar. Aaaa jag får prova mig fram. Men jag brukar inte trivas i rött så det blir nog svart.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-12-16 00:23:15

haha, mina inlägg är typ som dina. vi har nog umgåtts för mycket nu! Hittade en mobil nyss, oooh vad jagv ill ha den!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela