Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Snart är det jullov!

Publicerad 2009-12-21 21:05:26 i Tänkvärt

Imorgon klockan 8.15-12.00 är sista grejen i skolan, sen är det jullov!!!
Fast helt ledig blir jag inte, ska ha tenta sen i mitten av januari, så lite kommer jag att behöva läsa.

Men mmm vad jag längtar efter julmaten! Och julklapparna :)

Nu är alla julklappar inhandlade, förutom två, men de ska Patrik fixa (hoppas jag). Så imorgon klockan 9.05 så har jag och Frida redovisat vårt och då är det ju typ jullov, men jag ska så klart stanna och lyssna på alla andra också.. men no more press.

Idag var vi i skolan och fixade powerpointen + gjorde lite annat, och det har blivit så lyxit att bussen stannar utanför huvudentrén! Förut fick man gå från centralen. Snakca om skillnad!

Ska ta och ordna lite nu inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela