Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sagt och gjort

Publicerad 2009-12-27 13:33:03 i Tänkvärt

Jag och Patrik impulsshoppade en platt-tv på rean. Bra tycker vi.

Just nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli torr. Sen ska jag packa. Imorgon lämnar jag lillstan och drar till storstan ;)
Min packningslista är inte så detaljerad som den brukar, är inte så taggad på att packa ner massa saker i en väska. Men men, kläder måste jag ju ha med mig.

Tåget imorgon är fullbokat. Undrar om det är färre vagnar än vanligt eller om det kommer vara tjockt med folk?
Eller det spelar ju ingen roll egentligen, för även om det är färre vagnar så finns det ju lika många säten i en vagn...

Äsch jag är inte riktigt här i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela