Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mat?

Publicerad 2009-12-10 17:43:19 i Tänkvärt

Det var ett tag sen jag åt mat nu.
Ca 5 timmar sedan. Jag börjar bli hungrig. Vet inte vad jag ska äta. P ska äta kassler och det vill inte jag ha. Jag tycker inte om kassler.

Var på Entré och köpte lite julklappar! Hittade det jag skulle ha till Adam, mamma och Perre, men jag ska köpa en grej till, till dem men det får vänta ett tag. Måste ta mig till en speciell butik först. Såg när jag var inne på Coops hemsida att de har det som jag köpt till Adam för 100 spänn billigare! (150 eftersom att jag hade 50 spänn rabatt på onoff) så jag ska lämna tillbaka det och köpa det på Coop istället.
Sjukt att en matbutik har det billigare tycker jag!

Tanken var ju också att jag och Frida skulle till en ungdomsmottagning idag för att samla lite information inför vår fältrapport vi håller på och skriver på. Tyvärr fick vi inte vara med eftersom att man måste säga till i förväg och när jag sa att jag försökt att ringa så lyssnade de inte riktigt. Så vi fick inte nån info och får hålla oss till det vi fått fram på andra vis, vilket är ganska mycket, men det hade varit givande att få prata med en barnmorska. Vi fick gära boka in en tid, men det var fullbokat fram till efter jul.

Äsch nu är jag trött.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-10 17:51:31

nämen va! tjöp tjöp !

Postat av: lojsan

Publicerad 2009-12-10 17:55:31

Vad taskigt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela