Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Höstdepp?

Publicerad 2009-12-01 16:49:41 i Tänkvärt

Varje år på hösten (vanligtvis i november och undantaget när jag var i USA) så blir jag extreeemt trött och extra grinig. Mamma har sagt att det kan vara nåt som en höstdepression förut, men jag har bara skakat på huvudet och tänkt att det är det nog inte alls.
Men vet ni vad? Det är det nog visst.
Så jag ska terapisera mig själv med många tända ljus och faktiskt tända lampan på morgonen när jag går upp.
Men det känns dumt om P sover.

Just nu sitter jag med tre tända ljus och känner mig genast mycket gladare. Kan visserligen bero på att jag fick en fin present när jag kom hem :)



En chokladtomte och en hel säck med choklad att hänga i vår julgran :)
Betyder det att P har bestämt sog för att julgran är en bra idé? Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela