Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hopp i säng!

Publicerad 2009-12-27 23:17:42 i Tänkvärt

Strax ska jag gå och lägga mig, men först har jag lite att fixa och trixa med inför imorgon. Jag ska gå hemifrån ungefär halv åtta. Lite tidigare för att vara på den säkra sidan.

Har packat allt utom det som jag ska ha ikväll och imorgon bitti.

Oftast nu för tiden här hemma så ser det ut såhär:



Och om man jämför med går gamla tv som står i skamvrån nu så är vår nya tv ganska platt.


Jaaa, eller hur? Men om man jämför med julklappstavlan som hänger på väggen så känns tv'n ganska liten ;)

Som ni kanske ser så har vi inte efter-jul-städat, men jag tycker att Patrik kan göra det någon gång under de två dagar som han är i Malmö och jag i Stockholm innan han också kommer.
För ibland måste man ta en paus från Fifa 10.

Dessutom har jag precis diskat årets kanske största disk! Jag fattar inte hur vi kan använda så många glas per dag. Och Patrik använder typ inte ens glas, för han har en flaska som han föredrar = jag har använt alla glasen. Hur lyckas jag? Och varför kan jag inte bara ställa glaset på bordet istället för i diskhon när jag druckit klart?

Ja mycket märkligt gör man. Som när jag är ensam hemma och låser toadörren. Varför? Vem tror jag ska komma in?

Jaja. Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng!

Tjing tjong!

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-12-28 00:22:11

Hej Petra!

Du hade rätt om csn ! Tackar gud för det! Jag hade ett nytt beslut som låg och lura i min csn inkorg, tur att jag fick veta det annars hade jag fått en chock när det stod 12000 på kontot :P

Postat av: frida

Publicerad 2009-12-28 17:00:23

verkar bli noll london. är ganska gnällig på min man, men säger inget såklart.. vill att han ska kunna fatta ändå. börjar bli trött på mig själv. BLÖÖ! hur svårt är det att vara lite tacksam och lite snällt, bara svara på tilltal eller nåt i den stilen?! hmpf. ger snart upp. oj vad långt det blev, haha. Men, hoppas du får det fint i huvudstaden :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela