Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

God Jul!

Publicerad 2009-12-24 13:28:12 i Tänkvärt

Sitter och tittar på när P slår in den sista (tror jag) julklappen.
Har ingen julkänsla alls idag. Pratade med mamma, hon sa samma sak.
Kanske kommer den när jag ser granen och alla julklappar?

Känner mig inte helt 100 heller. Lite krasslig och nysig. Men det går förhoppningsvis också över.

Nu är klockan halv två, ska väl gå om en timme ungefär.

Har fått massor av fina jul-sms redan :) Första kom från andra sidan av Jenny (och Johanna). De ligger ju 11 timmar före så mitt i natten skulle de äta sill :)
Mycket glad blev jag när jag fick det sms'et!

Sen trillade det in ett från Fisen och ett från Helis och sedan några från Lojsan och Jossan!
Och fler lär det bli. Enligt facebook har jag ju 170 vänner... haha.

Nä hurrnini. Nu ska jag gå på en liten klappjakt med mig själv och sen kanske diska (även om jag paxade att vara nummer två på att diska, men P ligger lite efter i tidsschemat)

Så från mig, till er alla: En riktigt God Jul!

Ps. Det var inte meningen att låta så bitter i inlägget. Jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela