Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Glögg, godis och Idol. Men vad hände?

Publicerad 2009-12-11 23:55:32 i Tänkvärt

Alltså seriöst. Här sitter jag och röstar på Calle och så är det Erik som vinner!
Och inte ens ett "tack för att du sms-röstar på mig" fick jag! Tänk om massa röster har missat att räknas?
Kanske var det därför Jihde inte sa att det blivit röstningsrekord?

I vilket fall som helst är jag skyldig Helis en kopp McD-kaffe. Hon satsade på Erik.

Har proppat i mig glögg och godis och chips och pepparkakor. Vi var och såg Idol-finalen i Åkessons residence och cykelfärden hem var iskall fast att det är en sån kort bit.
Det kalla vädret nöp tag i kinderna och gjorde de alldeles rosiga!

Det kändes nästan som på vintern hemma i Stockholm. Kan få bli lite kallare, ungefär -10 grader i några veckor så att man får huttra och kurra. Sen kan det få bli sommar igen.

 

Heja Calle!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela