Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

BodyBalance tagning 3

Publicerad 2009-12-10 11:10:50 i Tänkvärt

Strax ska jag iväg och vara lite smidig och stark tillsammans med Frida och Malin.
Tredje gången jag ger mig på denna sporten eller vad man ska kalla det. Jag har satt upp ett mål och det är att klara alla magövningar utan att stanna innan nyår. Så aaa, idag kan ju vara en bra dag att ta i lite extra!

Sen ska jag gå på stan och försöka få tag på lite julklappar. Den enda jag köpt är ju till Patrik och det börjar lacka emot jul! Igår skrev jag en lista på saker jag ska köpa och förhoppningsvis kan jag få tag på det idag. Men jag har bara tid att gå på stan i två timmar för sen ska jag och Frida på möte ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela