Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Utekväll och havsbad

Publicerad 2009-08-08 17:53:18 i Tänkvärt

Igår blev det riktigt lyckat. Vi var på Soapbar och gjorde inte av med en enda krona trots att drickan flödade. Det kan vi tacka käre bror Ögren och hans kompisar för. Tack tack.
Kom hem runt halv fyra och däckade på en gång.

Blev väckt av att AB ringde vid tio-tiden och sen kom mor och hämtade mig och Patrik för att åka och bada. Vi åkte hela långa vägen till Gålö och det var riktigt varmt i vattnet (och i luften) så det har varit en superdag!

Ikväll ska vi hem till Sofia och Marcus och kolla in lägenheten, det kan bli skojsigt! Men ingehn dricka för mig ikväll.
Det räckte med huvudvärken imorse :)

Nu ska jag fixa käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela