Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tankar

Publicerad 2009-08-24 16:38:19 i Tänkvärt

Alltså det känns rättså konstigt att packa ner hela sin lägenhet.
Speciellt med tanke på att jag inte äger så värst många flyttkartonger...
Jag minns när jag stod i köket i november 2008 och packade upp allt och diskade allt.
Ont hade jag, i fötterna.
Jag har verkligen trivts bra här i min tvåa i Årsta.
Imorgon är det tvättstuga och shopping som står på schemat.
Var på PUB och spanade in klockan jag vill ha idag, de hade bara en kvar och den fick jag inte lägga undan.
Ska ringa Skärholmen och höra om de har en och om de kan lägga undan en åt mig till imorn.
Jag har bestämt mig för att det är där shoppingen kommer att äga rum.
Och jag ska spendera snuskigt mycket pengar!

Idag var jag och åt med Jenny :)
Vi åt först lunch på donken och sen fika på Coffeehouse by George. Undrar vem George är.
Vi passade även på att gå in i lite affärer och jag vet inte hur många gånger jag använde mig av "min nya stil".

Kanske blir detta en modeblogg i framtiden? Jag ska nämligen börja exprimentera med kläder mer. Försöka att shoppa lite oftare så att jag känner mig finare.


Ska ta och sms'a lilla grisen och höra efter om hon jobbar imorgon. Skulle sitta fint med en kaffe efter all shopping. Och hon jobbar ju i Skärholmen.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-08-25 01:18:54

hm kanske måsta vara på rätt humör och ge den en chans till :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-08-25 01:28:56

emelia är nog george :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela