Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sista dagen på jobbet :)

Publicerad 2009-08-13 09:01:26 i Tänkvärt

Sitter på min kontorsplats nu. Sista dagen på jobbet.
Jag vet att det kommer att bli avtackningsfika för mig fast att jag sa att jag inte ville ha något.
Håller på och skriva en sammanfattning av det som S kommer att ta över.
Lite projekt som legat och rullat under sommaren och som nu måste fattas beslut.
Det ska nog bli bra ska ni se.

Igår regnade det fruktansvärt mycket när jag cyklade till mamma för att hämta luftmadrassen.
Jag blev så blöt att jag fick torktumla mina kläder hos helis innan jag cyklade hem igen.
Mamma har ingen torktumlare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela