Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

More more more-

Publicerad 2009-08-13 11:07:53 i Fakta

Hittat på min syrra Stinas bilddagbok!

50 feta frågor, vågar du?

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: Blå
2. hur lång är du:  1 meter och 58 centimeter
3. vilken hårfärg har du: Blond för tillfället
4. långt eller kort hår: Långt och fint
5. piercingar i anisktet:  I öronen
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: I like my blue eyes!
7. hur lång skulle du vilja vara:  Att få komma med i 160 cm-klubben skulle inte skada.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha:  I och med att jag valde blond så tycker jag att det är rätt svar.
9. vill du ha kort eller långt hår:  Konstig fråga.
10. skulle du vilja ha piercingar:  Men man gör väl något åt det om man vill???

senaste du 
13. du fick sms av och vad de stod:  Patrik: Woho! Tack :)
14. du skrev sms till och vad du skrev: Patrik: Grattis på vänsterhäntas dag honey! 

Var är: 15, 16, 17, 18, 19 och 20?

kärlek
21. är du singel:  Nej för bövelen!
Var är 22:an?
23. ditt längsta förhållande: 1 år och nio månader... och det är pågående så det blir ju livslångt i slutändan. 
24. med vem då:  Patrik såklart
Och 25:an??
26. är du oskuld: Jag är oskuldsfull.
27. gillar du någon just nu:  Of course
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: Ett!
29. vill du vara singel: Nej?
30. vill du gifta dig: Later on baby
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Patrik!

vänskap
32. den som vet mest om dig: Helis och Sofia! 
33. den vän som du har känt längst: Sofia
34. bara en allra bästa vän? : Nepp. Jag har ju tre.
Och hallå 35?
36. en av dina bästa tjejkompisar: Helis
37. som bor långt ifrån dig: Snart alla :(
38. den du har mest minnen med: Alla tre: Helis, Sofia och Ab. Men olika.
39. bra vän du inte träffar ofta: Mags
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Ja

övrigt
41. musiksmak:  Pop poperdipop!
42. sport du gillar: Jag gillar sport.
43. galen eller lugn: Beroende på dag och humör så kan det variera kraftigt.
44. har du någon gång  hört att du sjunger bra: Ehh..? Ja!
45 koko?
46. har du hört att du borde bli modell: Eh....? JA! ;)
Jahapp.. här saknas 47, 48 och 49
50. vad tänker du på just nu: Att det ska bli såååå skönt att sluta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela