Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Frukostblogg

Publicerad 2009-08-05 07:00:56 i Tänkvärt

I och med att jag inte bloggar från jobbet nu så får jag passa på att göra det lagom till frukosten.
Min nya grej är att äta en skål keso och kiwi, det är både gott och mättande.

Veckan som gått hittills har gått relativt snabbt, det händer inte mycket på jobbet och det märks att det fortfarande är semestertider, men min lärling Sanna har klarat sig fint och lär sig snabbt.
Jag hade ju hoppats att hon inte skulle vara så smart, så att det inte skulle bli så mycket dö-tid, men samtidigt är det skönt att lämna över till någon som fattar :)

Nä nu ska jag fokusera på maten istället.

So long - cykelställ!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela