Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Avtackningsfika

Publicerad 2009-08-13 16:18:27 i Tänkvärt

Ja, det blev fika ändå.
Jag ska officiellt sluta nu.
Hehe, kanske var på tiden eftersom att när jag går idag så går jag för alltid.
Kanske kommer jag förbi och hälsar på?
Ja det gör jag nog nån dag.

Iallafall så hade de skaffat fram tre supergoda tårtor och så fick jag några fina presenter. Jag ska ta foto på dem och lägga upp på bloggen ikväll.

Nu ska jag sitta av de sista 50 minterna och sedan åka hem till min man och min Mags.

AA och sen kommer ju Sara.

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2009-08-18 12:25:53

ska du inte blogga nu när du inte jobbar?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela