Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

6 timmar senare...

Publicerad 2009-08-27 17:56:48 i Tänkvärt

Nu har jag faktiskt kommit en bit på vägen!
Sitter mest och väntar på att mamma ska komma med bilen så att vi kan köra iväg allt skräp!
Det är mycket störigt att ha det i vägen.
För det är rätt mycket.

Min syrra (J) ringde förut idag för att stämma av vissa saker, och berättade samtidigt att hon går på detox-diet.
Hon "äter" citron, vatten, sirap och cayennepeppar 4 gånger om dagen i en veckas tid.
Och hon är inte ens hungrig? Bara lite trött.....
Hon är ju störd. Jag skulle nog aldrig klara det där.. man svälter ju tillslut.

Jaja, alla är vi olika. Jag vet inte vad jag ska käka till middag, har inte så mycket att välja på, så det blir nog lax.
Men jag ska äta efter att mamma har varit här, vill inte dra ut på det mer... men jag vet inte när hon kommer. Efter sex sa hon. Nu är klockan sex, så hon kanske dyker upp snart?

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-08-29 09:44:13

Du är lik din mormor då,hon gillar inte att städa

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela