Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Otrohet!

Publicerad 2009-04-14 09:47:00 i I mitt huvud just nu.

Svart på vitt. Igår fick Patrik ett sms av okänt nummer:

"Nu Lasse har min man åkt. Så nu kan du komma. Jag är så... Nu ja du vet. Skynda dej. Kyss Eva."

En otrogen biatch som skickar sms till sin älskare när mannen lämnat huset!!

Självklart försökte vi ringa upp denna Eva från dolt nummer, men hon svarade inte och sen var mobilen avstängd.
Inte heller fanns numret på hitta.se eller eniro. Så Eva är en okänd otrogen bajsfru.

Synd att hon inte skickade till sin man istället för till Patrik.
Och jäkla tur att hennes älskare heter Lasse....!

Kommentarer

Postat av: lasse

Publicerad 2009-04-15 12:04:00



hehe klassiska "lasse nickname tricket!" gick du på den?

Postat av: Petra

Publicerad 2009-04-15 14:21:40

kul....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela