Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jonna 24!

Publicerad 2009-04-08 10:57:06 i I mitt huvud just nu.

Idag fyller min fina storasyster 24 år!

Grattis Grattis!

Det var lite lustigt imorse för att mamma hade planerat att hon och jag skulle ringa tillsammans och sjunga för Jonna... så jag hade berättat för mamma hur man gör med R3 och sånt.
Så vid 7-tiden ringde min mor och skulle sen försöka koppla in syster.
Första försöket gick strålande och vi sjöng hela sången tills vi förstod att det bara var jag och mamma i luren :)

Så vi försökte igen och den här gången gick tydligen telefonsvararen på, för nu var vi tre med i samtalet (man hörde tre-pipet) men det var fortfarande bara jag och mamma med i luren. Så vi babblad en stund och jag antar att det måste varit ganska lustigt för Jonna att lyssna av det meddelandet. Haha.

Jag ska ringa henne senare idag och säga grattis på riktigt. Så att hon hör det.

Lite åldersnoja får jag också när jag inser att min storasyster fyller 24 = nästa år blir hon 25.. aj aj aj.
Det betyder att jag snart är lastgammal jag med.

Ja hua mig. Tur att hon alltid kommer att vara äldre ;)
Ska nog ringa henne nu på en gång faktiskt, innan jag glömmer bort det där Mickan sa ;)

Kommentarer

Postat av: SofiaJ

Publicerad 2009-04-10 01:10:32

växt en meter va?! ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela