Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Härliga söndag!

Publicerad 2009-04-05 15:06:08 i Tänkvärt

Idag har jag gjort ALLT som jag skjutit på alltför länge!
Jag har städat hela lägenheten och genomvädrat den, diskat undan all disk som blivit en hög efter några dagars slöhet.
Tvättstuga mellan 12-14 och givetvis var en maskin trasig (det är ofta så när jag har tvättstuga) men jag klarade mig på mina två timmar så nu är all tvätt vikt och instoppad där den ska vara.
Lagat mat så att jag har till matlådor framöver har jag gjort också. Hittills bara lasagne (som jag aldrig lagat förr och den blev jättefin! hoppas att den är god också, har inte smakat) men jag ska göra en till maträtt, har inte bestämt mig för vilken än bara.
Gått iväg med plast-, pappers-, glas- och metallförpackningar och sorterat tidningarna försig.
Ja jag känner mig riktigt huslig.
Och nu kan jag med glädje och utan prestationsångest se fram emot TISDAG då min älski kommer!!!
Yiihaa!

Ska fixa mina naglar snart också, dom har behövt omvårdnad nu ett tag, men jag har inte haft någon som helt lust. Jag har känt mig ensam. Men nu är det inte långt kvar tills två blir en och ja... då vill man ju vara fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela