Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Chip-chop-kines

Publicerad 2009-04-16 09:31:51 i I mitt huvud just nu.

Jaha, idgar har vi alltså besök av kineser på kontoret.
Det lite lustiga är att de verkligen heter saker som man föreställer sig att kineser bör heta.
Som ett exempel har jag Zhong Rong. Hur kul är inte det?

Annars så har morgonen varit oerhört lugn. Jag har bland annat skickat in mina semesterönskemål och pratat med Patrik i telefon.
Har även fixat lite med att boka bord på exlusiva restauranger och annat skoj som VD'ar kan tänkas gilla.

Egentligen är jag lite stressad. Jag har skrivit packningslistan men jag har inte tänkt så vidare värst mycket på den. Jag har liksom tvättstuga imorgon på morgonen, så jag kan inte packa innan dess. Jag skulle kunna börja, men det känns bättre att ta allt på en gång så att jag inte missar något.

Sen så har min syrra krav på svenskheter också, så jag måste hinna till ICA och handla kaviar och leverpastej på tub, jag visste inte ens att det fanns.. men men. Jag kan cykla dit medan tvätten tvättas.

Sen tänkte jag åka till Arlanda och vara där en timme innan, men sen kom Patrik på att det kan vara kö till väskdroppen... jag reser alltid utan bagage nu (endast handbagage) så jag är van vid att checka in online och sen bara komma.. men nu måste jag ju faktiskt lämna in min väska och det kan ta tid. Det vet jag.. så nu ska jag åka så att jag är där vid 13 istället så att jag har två timmar.. då kan jag käka lunch på McDonalds kanske så är alla problem lösta :)

Är ni avundsjuka på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela