Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Busy woman

Publicerad 2009-04-06 16:26:26 i I mitt huvud just nu.

Tänk om det skulle varit jag som var det.
Idag har jag haft katastroflite att göra. Ja för att vara ärlig så ägnade jag mig åt fakturor i ca 40 minuter. Sen var det klart. Men jag har gjort massa viktiga andra saker. Som till exempel så har jag gjort en hemlig grej och sen så har jag suttit och spanat på folk på facebook som jag inte känner men av någon underlig anledning är kompis med. Så jag tog bort några också. Hittade en gammal skolkamrat (absolut inte kompis) och jag vet att man inte ska skratta åt hur andra ser ut, men hon var sig lik. Ingen fula lilla ankungen där inte. Eller åtminstone hade hon inte blivit svan än.
Elakt men ack så roande.
Försökte mig på att hitta gamla människor från gymnasietiden också, men efternamnen står inte med och jag minns inte vad alla hette i efternamn så jag hittade inga.
Konstigt att jag minns vad alla i min låg, mellan och högstadieklass hette i efternamn men inte dom från min "stora" gymnasieklass. Jättemärkligt när man tänker efter.
Om ca 40 minuter slutar jag för dagen och då ska jag iväg och bodybumpa lite. Egentligen lockar det vackra vädret mer, men jag var ute en sväng på lunchen så jag får helt enkelt offra lite solljus.
Efter träningen ska jag hem och fixa inför imorgon. Jag har gjort en del föreredelser men ska fortsätta med det under kvällens gång.
Imorgon kommer jag att vilja gå från första stund när jag kommer på morgonen. För jag vet ju att jag får träffa Patrik så fort jag har slutat!
Iallafall så är det sista avsnittet av "Familjen annorlunda" ikväll och sen är det även "Spårlöst".
Som någon på jobbet påpekade: Petra du verkar titta väldigt mycket på tv.
Ja så är det tyvärr. Sen jag flyttade hemifrån och fick fri kontroll över tvkontrollen så kollar jag mycket mycket mer än jag någonsin gjort. Fast det kan ju bero på att jag bor själv och inte har n¨ågon att prata med och att min dator typ inte fungerar.
Schwoop. Nu måste jag ju äta mellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela