Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Uuuh.

Publicerad 2008-09-03 13:15:10 i Tänkvärt

Jag skrev ett meddelande till en lägenhetsannonsör.
I annonsen stod det att man kunde få hyra lägenheten lite billigare om man gick med på att träffa personen lite då och då.
Jag undrade vad han menade med "träffa" och skickade med min korvis istället för min vanliga mail så att man inte kan hitta.se'a mig.
Svaret jag får är: "Ja om du kan tänka dig att vara med mig någon gång i månaden. Kan du skicka en bild så kan jag avgöra."

Fyyyyy säger jag. Uuuuuhh. Vilket sablans äckel. Jag sökte på hans namn på hitta.se och det finns ingen sån i Stockholm = ingen lägenhet. Nu minns jag inte var jag hittade annonsen. Dumt. Annars skulle jag ha anmält den.
Tänk vilka äckel det finns. I annonsen så står det ju i princip att man får hyra lägenheten (som inte finns) mot sex.

Fyyy. Tur att jag var smart och inte uppgav mitt namn.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-09-03 20:30:01

Fy, tänk att det finns sådanan annonser....yuck.

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-09-03 22:30:52

Mm, men tänk om det var Gustaf Skarsgård? Eller Andreas Wilson? Eller Mums-Mums Zelmerlöw?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela