Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Proppmätt

Publicerad 2008-09-04 13:09:05 i Tänkvärt

Jag har ätit en trevlig lunch och är nu proppmätt.
Köpte även lite lösgodis eftersom att jag har varit sugen på det i några dagar. Inte mycket dock.
Läste på aftonbladet att folk som köper godis ofta skäms. Det gör inte jag. Jag ler och tycker att det ska bli gott.
Pratade med storasyster en snabbis i telefon.
Hon berättade att min kusin Caroline (i Frankrike) är gravid!
Hade även fått ett mail av kusinen på Facebook och hon verkar väldigt glad över att vara med barn. Hon och hennes kille har just köpt ett hus och börjar få ordning på livet.
Det var glada nyheter och hon skrev också att hon tycker att jag och min kille (Paaatrik) ska komma och hälsa på dom i Frankrike. Lockande lockande!

Det jobbigaste med godis är att man inte kan sluta äta av det.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-09-04 13:19:29

jag skäms aldrig när jag köper godis? varför ska man skämmas för något gott? =P

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-09-05 11:32:59

Nu tycker jag att du fel-citerar mej syster. Hon har ett redan väldigt "ordnat" liv och har haft det länge, det lät lite som det fick en negativ klang... sorry om jag misstolkar det!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela