Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Man måste ha en rubrik

Publicerad 2008-09-05 11:50:01 i I mitt huvud just nu.

På nåt vis har veckan gått så snabbt att jag inte hinner känna att det är fredag.
Nu strax på lunchen ska jag iväg på ärende till Solna Centrum.
Jag köpte en sån där adapter igår men den passade inte eftersom att den som ska i är för tjock och det finns en kant på den jag köpte.
Det började lukta fett bränt och jag och mamma trodde typ att kontakten skulle explodera eller åtminstone börja brinna. Så jag fick dra ur allt igen. Och nu ska jag lämna tillbaka den och förhoppningsvis få tag på en ny sladd istället som har svenskt uttag på sig.
Mycket smart idé av mig.
Ska försöka käka på Max om jag hittar det, för jag känner ju Kinesen :) Har hört att hon jobbar där. Men sen vet man ju inte om hon jobbar idag. Jag får se jag får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela