Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

12 minuter

Publicerad 2008-09-04 16:52:48 i I mitt huvud just nu.

Sen får jag åka hem!
Fast jag kanske ska till Solna centrum och gå på Kjell & Co.
fast det vore bättre om jag åkte till Farsta. Då kanske mamma vill köra mig. Ja det låter bättre. Hehehe.. men då måste jag få med mami på planerna.
Om jag får med Adam kanske... nej han har träning. Fän. Då rök bilen. Men man kan ju cykla. Men tänk om cykeln blir snodd. Då får man gå hem. Jaa eller ta bussen.

Sen ska jag ta tag i min växande hög av handdukar och lakan. Illa illa av mig att tvätta så sällan. Inte konstigt att mamma tycker att det finns så få lakan och handdukar. Alla ligger i min hög.

Åååh nu är det 8 bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela