Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Synvilla: te

Publicerad 2008-10-28 09:00:23 i I mitt huvud just nu.

Igår när jag och Sara var och fikade så beställde jag te.
Jag ville ha grönt te sa jag. Samtidigt läste jag på vilka olika sorter som fanns och såg Söder-te. Mmm smarrigt tänkte jag.
Vi gick upp och åt och drack och jag tyckte inte riktigt att mitt te smakade söder-te men jag tänkte inte så mycket på det.
Efter att jag druckit upp mitt te och dom till och med hade plockat bort koppen så kom det in en äldre dam med sällskap. Hon hade på sig en illgrön tröja och då gick det upp ett ljus för mig!
Det var ju grönt te jag hade beställt och druckit!
Inte så konstigt att det inte hade smakat söder-te...!

Bra Petra, Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela