Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Stackars danskar

Publicerad 2008-10-29 09:05:26 i Tänkvärt

När jag kom till jobbet i morse berättade Hasse att Sterling har gått i konkurs!
Jag som brukar se dom som ett alternativ till flyg när jag ska till Malmö.
Nu är det dessvärre slut med det eftersom att dom inte längre finns. Tragisgt tycker jag.
Samtidigt tackar jag min lyckliga stjärna att jag valde att inte åka med dom den här gången!
Man får nämligen inga pengar tillbaka heller. Så tänk om jag skulle åkt med dom.. då hade hela starten på min semester blivit förstörd! Fy och ve.
Går man in på deras "hemsida" (http://www.sterling.dk/) så möts man idag av följande: "The campagin is closed".
Det är det enda som står.
Så nu får man flyga med SAS eller åka tåg!
Då kan ni se mitt inlägg från igår och jämföra lite.

Tack och hej Sterling.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela