Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Snott av Bobby!

Publicerad 2008-10-29 08:33:08 i I mitt huvud just nu.

Bobby hade listan först.

Var ligger din mobil när du sover?
I min hylla brevid sängen

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Aldrig.

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Känner att jag saknar den, lite halvt handikappad.

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
Nä det har jag aldrig hört

Hur många samtalsminuter har du ringt?
6 timmar, 16 minuter och 15 sekunder.

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
Två

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Nej, alla har väl med sig sin överallt?

Vad står det i det 4e sms:et i din inkorg?
Hur länge håller det på egentligen?

Vad står det i det senaste skickade sms:et?
Iiih jag vet :)

Vem är överst listan över missade samtal?
Fisen

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?
Kompis

Vem är 2a på listan över uppringda nummer?
Fisen

Vad har du som bakgrundsbild?
Jag och Helis på en bild från i somras.

Hur mkt batteri har du?
Fulladdad

Vem är 8 på din kontaktlista?
Emelia

Vem är den första på bokstaven "G" i din kontaktlista?
Grisen

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Petra den allsmäktiga

Den bästa låten på din mobil?
Jag har bara en: New Soul (den är visserligen väääldigt bra)

Den sämsta låten på din mobil?
Måste väl vara en av ring-ring-signalerna

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
En bild på min lillibror.

Hur mkt är klockan när du gör detta?
08.33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela