Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Slappt värre

Publicerad 2008-10-31 12:14:32 i I mitt huvud just nu.

Ligger i soffan med trådlöst tangentbord och Patrik håller på och ska städa.
Jag har visserligen strykit hans skjortor. Nu tyckte han att det var dags för mig att vila lite. Väldigt coolt att se vad man skriver på tvn!
Egentligen har jag inget vettigt att skriva utan skriver bara för sakens skull, och självklart för er mina trogna läsare!

Patrik blev hemskt glad för presenten som jag gav honom. Det var för er som inte vet en natts övernattning ´på Ystad Saltsjöbad SPA!! Han har även en Superman-behandling inbokad som består av helkroppspeeloing och hekroppsmassage. Jag ska koppla av inne på spat utan behandlingar.
Men av hans mor och far hade vi även fått varsin ansiktsbehandling! Så det blir till att hönga på spa hela veckan nästan... förutom när vi ska till Mags på middag och när vi ska på IKEA. Men det känns som att det kommer bli en väldigt bra semester.
Jag kan knappt tro att jag har hållit det hemligt så länge som sen augusti utan att Pata varken anat min tidigare resa eller vad presenten kunnat innehålla. Mycket stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela