Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Rosenrot

Publicerad 2008-10-27 14:26:43 i Tänkvärt

Mamma pratade om att hon käkar rosenrot och tyckte att jag också borde prova.
Faktum är att jag är ganska skeptiskt mot naturläkemedel (och naturgodis också för den delen) men jag var väldigt trött i förmiddags så jag bestämde mig för att ta en promenix till Hälsa & sånt och faktum är att det var kampanjpris på rosenrot så jag köpte en förpackning och nu har jag svalt den första. Känner mig pigg, vet dock inte om det beror på att jag tagit en sån eller på att jag kvicknade till av maten och promenaden.
Det återstår att se.. jag ska testa i 40 dagar (40 piller) och se om jag märker någon skillnad.
Hehe passar bra till min kommande semster så att jag inte sover bort hela! Fast det är ingen risk ändå eftersom min älskade pojkvän är en piggilin!
Men jag kanske kan hålla takten denna gång om örtpillrena funkar!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-08-03 14:52:49

Jag va också skeptisk mot naturläkemdel och sånt. men jag har ätit rosenrot länge nu och trivs jättebra med det!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela