Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ont aj aj

Publicerad 2008-10-08 14:57:17 i I mitt huvud just nu.

Jag har ont i knäna. Det är som att dom blir helt stela. Det blir så ibland. Men bara när jag är kall om benen.
Så därför är det så dumt att jag ska sitta i en igloo och jobba. Det är verkligen svinkallt här.
Jag vet inte vad min ledvärk beror på men jag vet att det liksom är som att benet "fastnar" om jag inte rör på det lite till och från. Ganska läskigt med tanke på att jag är rädd för knän och knak.

Var nyss på ett möte, jag trodde att det skulle vara mer givande än vad det var.
Nu måste jag fortsätta.

Jag vet att jag inte har skrivit något om helgen än, men det var en alldeles fantastisk helg och jag kan skriva om den imorgon. Idag har jag ganska fullt upp och igår var det ännu mer.
Jobbet känns ganska bra fast att jag ändå skulle vilja ha lite mål att sträva efter.

Ja vi hörs. Jag är inne i en down-period. Beror på mycket olika saker, bland annat boendesituation, mensvärk och ledvärk. So don't feel sorry for me. Alabama

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-10-08 15:40:00

Usch, låter inget vidare...

säg till om jag kan hjälpa något eller ja du fattar.

Postat av: Abdollah

Publicerad 2008-10-08 16:46:23

ja stiller up! du kan bo hs mig soklart. ring!!11!

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-10-09 00:27:09

Då ska jag skicka ett uppmuntrande sms imorgon :)

Postat av: älinpälin.

Publicerad 2008-10-10 18:19:43

GRATIS KLÄDER



Här samlar du lätt ihop poäng som du sedan byter mot presentkort från H&M eller Gina Tricot. Det är verkligen en lönsam sida! Jag har redan fått ihop 650 kr i presentkort. BLI MEDLEM!  http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=33294

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela