Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Detaljerna

Publicerad 2008-10-30 09:00:02 i I mitt huvud just nu.

Hej hej hej!
Nu ska jag berätta om min lägenhet!

Det är en tvåa på 58 kvadrat belägen i Årsta Berg. Den ligger i ett trevåningshus utan hiss och är belägen på 2a våningen. När man kommer in så är det en hall. Till vänster ser man toaletten och till höger har man sovrummet. Rakt fram finns vardagsrum och lite snett fram till vänster är köket.
I hyran som ligger på smarriga 6000 kr så ingår varmvatten, el, värme, internet och kabeltv.

Jag har redan sett ut massor av saker som jag ska köpa på IKEA så det kommer bli riktigt snyggt!

Innan jag flyttar in (den 14:e) så ska målaren komma dit och måla om i köket som redan är vitt till vitare, samt sovrummets och hallens tapeter ska rivas ner och väggarna målas vita även där!
Det kommer alltså vara fräscht och nymålat när jag flyttar in!

Very very trevligt och jag är så glad så glad!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-30 10:29:47

Grattis älskling!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela