Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

24 oktober

Publicerad 2008-10-24 08:42:21 i

Dagens väder: Mörkt, och väldigt blåsigt.

Dagar kvar till Patrik: 7

Dagens hemsida: Det är fredag så självklart blir det en sida som jag verkligen gillar!

Gårdagens bästa händelse: Igår var en väldigt bra dag. Men det var att vinna boxen.

Dagens miljötips: Panta dina burkar och PET-falskor  Visste du att: Det som sägs i reklamen faktiskt stämmer. Varje gång du pantar en burk eller flaska så blir den till en ny! Aluminiumburkar återvinns till 100% Vad jag tycker om detta: Givetvis ska man panta sina burkar och flaskor! Även om man inte får pantpengar så ska man panta dom tycker jag! Släng aldrig en burk eller flaska i papperskorgen, är du ute så kan du istället ställa den brevid eller under (då kan en pantflaskeletare lättare hitta den och slipper gräva!).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela