Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

yeah yeah!

Publicerad 2008-11-14 15:11:34 i I mitt huvud just nu.

På tisdag (<3) kommer min kärlek till stan!

Ikväll ska jag flytta!!! Weeiii. Fast jag sover hemma hos mamma inatt till imorgon eftresom att jag ska köra över möblerna imorgon istället då jag har hyrt bil!
Idag ska jag till Skärholmen efter jobbet och se om jag kan hitta något matbord och sen ska jag köpa en tv från en kille i Högdalen (sett på blocket) och sen kära vänner.. då åker jag och mama över med massa påsar och sånt!

På kvällen (förhoppningsvis) så kommer Helis och ser idol.

Nu ska jag göra rent kaffemaskinerna för klockan börjar närma sig helg.
Ska skynda mig så att jag kommer hem i tid.
Ska förbi på JC också och hälsa på Åsa och Ratten. Grisen är sjuk :( Henne som jag verkligen ville träffa ju!

Aja vi ses å sånt.

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-11-14 23:35:13

Jag är smart! Jag har nämligen värsta bra tipset åt dig som gör att kan kombinera Dagens miljötips och Dagens hemsida! Nämligen Blackle.com, som är en miljövänlig version av Google. Bakgrunden är svart, vilket drar mindre el än den vanliga vita! URSMART JU!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela