Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Valet och kvalet

Publicerad 2008-11-21 11:06:09 i I mitt huvud just nu.

Står inför ett tufft beslut.
Ska jag låta A komma ut till mig och därmed ägna eftermiddagen (fram till 14.30) till att pyssla och rita eller ska jag hjälpa B med att lyssna på ljudklipp?
Jag tror att min arbetsmoral säger att alternativ två är det enda rätta. Dessutom skulle det bli jobbigt att äta tårta om jag valt alternativ ett eftersom att om man ger lillfingret så tar A hela handen.
Och efter tårtan skulle jag inte få en lugn stund! Så nää jag inväntar ljudklippen med glädje.

Fredagseftermiddagar är min egna lilla stund sådär efter tre.. för man tror att man måste vänta till halv fem för att börja göra allt som måste göras varje dag innan stängning.. men i själva verket så får man börja redan halv fyra! Och jag blir så lycklig varje fredag när jag inser att det faktiskt går ganska snabbt efter lunchen.

Ikväll blir det som sagt Idol och sen är det Singing-Bee FINAL och det kanske vi också ser. Men sen har jag två avsnitt PB att ta igen så ja.. det blir tv / dator hela kvällen lång om jag får bestämma! Fast Patrik har ju också en vilja.

Aaa och imorgon kommer le flicks and les pojkväns över på en liten bjudning (som inte bör kallas bjudning eftersom att jag inte bjuder på så mycket)... och det ska bli såå kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela